2010-04-19

Vårvädret är bistert, trots allt

Jag behöver nog inte ens nämna det, men jag Ä L S K A R våren! Och nu känns det faktiskt som att den är här. Och jag bedrar mig gärna, och inbillar mig gladeligen att det är varmare än vad det egentligen är. Tar på mig de nyinköpta ballerinorna, fimpar ullkoftan och tvättar håret på morronen innan jag går till jobbet. Det sistnämnda fick jag dock ånga bittert i morse. Mitt hår frös fast som en hjälm på huvudet. och när jag min vana trogen fick kuta de sista 200 m till pendeln så kändes det som att skallen höll på att sprängas...kom då å tänka på den här fin fina huvudbonaden från minimarket! Minns att min första reaktion va "Hm, konstigt vår-plagg?!" Men aj så fel jag hade! Finns på scoutthestore.se för 695 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar