2010-02-23

Vad är det med Odd Molly som får alla svenskor på fall?

För mig framstår det som lite otippat att märket Odd Molly går från klarhet till klarhet, när man tänker på att det är landet Lagom vi lever i.
Vad är det med all über flickighet och romantik som gör att så många bara älskar märket?
Visst, många modeller är snälla för figuren (empire-skärning) men å andra sidan är det mycket volanger, spetsar och krusiduller, som gör plaggen svårburna. Sen är det ju ofta mer färg på plaggen än en vanlig svensson-julgran får uppleva.

Om jag gillar Odd Molly? Jo, jag älskar färgerna och mönstrena, men jag skulle nog inte känna mig helt bekväm och vuxen i alla detaljer!

Här är några av vårens fina OM plagg, finns bla på charlottegoteborg.se

Sockersött för 1 000 kr


Armé + romantik, 3 400 kr


Mycket av det goda, 1 900 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar