2009-11-26

Som en drog...Blocket och Tradera....

Det började när jag väntade mitt andra barn och i samband med flytt. Började både kränga och köpa som en tok på Blocket framförallt. Och man kan lätt säga att jag har fastnat. Just nu letar jag mig fördärvad efter plagg som kan ersätta de jag blev bestulen på när bilen stod parkerad med packning i! Klänningen hade jag inte ens använt, min favvis kavaj/jacka och en fin fin clutch från en 2nd hand butik i NY. Det låter nog som att det var nyligen men faktum är att det nu är mer än 2 år sen. Sjukt att jag fortfarande kan tänka på de här grejerna, det är ju trots allt bara kläder!
Nog. Jag hoppas på att dyka på nått av plaggen i alla fall. Om inte annat så är det en bra ursäkt för att toksurfa på Blocket och Tradera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar