2009-11-02

Ellos och La Redoute

Två STORA e-shoppar som jag inte pratat så mycket om, och det är just pga storheten som de inte kommit på tal. Det trådlösa hemma har helt enkelt inte mäktat med att jag surfar runt på dessa sidor. Men efter att ha bitit i det sura äpplet och tagit fram nätverkskabeln igen, så gick det utmärkt. Hm, eller så beror det på att jag använde min gamla dator...nå väl, jag gillar både La Redoute och ellos. De har stora outlet-avdelningar, och ofta olika rabatter. På ellos kan du även hitta modekedjan Zaras inrednings kollektion ZARA HOME! Genrellt tycker jag att killutbudet är snäppet bättre på La Redoute, men den som söker...


Romantisk höghalsad blus från Twist & Tango/ellos.se för 699 kr


Svarta tajta jeans från Miss Sixty/laredoute.se från 804 kr


Om du inte räds ett litet tryck är den här skjortan kanon, med vävda ränder från laredoute.se från 329 kr


Klassisk ullrock på laredoute.se från 1 799 kr


En personlig favorit är den figursydda tweedkavajen från laredoute.se, finns i 3 färger; grått, svart och midnattsblått från 649 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar